Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2007 08:11 - Днес обявявам война!Пари,пари,пари!колко,колко,колко!?!?!?
Автор: alison Категория: Политика   
Прочетен: 2464 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 27.07.2007 08:20


Днес е ден за равносметка.
Колко сме ние -българите на брой.
Къде е тая искра любородна!?
ПАРИ,ПАРИ,ПАРИ!!!
КОЛКО,КОЛКО ,КОЛКО!?!?!?
Ама ,разбира се ,че става дума за пари,бедни ми парцаливи народе!
Но имайте достойнство!
Невероятна злобарска кампания се е развихрила в момента!
Ей,хора ,българи ,спрете се ,опомнете се!
Не съм изненадана , а просто
ужасена,
Колко прости ,нечетящи ,неграмотни ,обезумели от физическа и духовна бедност хора
живеят в тая нещастна страна!?
Дори ,се питам ,защо обвиняваме политиците;,та те как да му угодят на тоя народ,как,боже,как!?
Много пъти досега ,съм си мислела ,че организирани кампании от някой,комуто ,това е изгодно,тласкат в една или друга посока обществената активност....
Но ,поведението на хора,от вс.прослойки на обществото ни(от неграмотни,изпаднали в деменция,осиромашели старци и старици-на които съм склонна да простя-макар да пропускам факта ,че да се обадиш по телефона и да говориш дори минута ,струва грешни пари!?);
И до другата крайност--млади ,хора,имащи достъп до всякаква информация,но пренебрегващи всякаква научна и юридическа обосновка,направена от световно -известни и утвърдени учени в своята област....!?
Лакмусовата проверка е в пълен ход!
Тя започна на 24 юли 2007-ма !!!!
Няма тук червен ,син ,жълт ,зелен и виолетово-кафяв!!!!
Или сте българи ,или сте прах,който всеки може да стъпче !
И има защо да ни мачкат ,тъпчат и изнасилват!?
Кадафи!?
Та ,той май е по-цивилизован от нас!?
Ето,дадоха ни ги ,заложничките!!
Разкъсахте ги !
Изнасилихте ги вече хиляда пъти от 24 юли насам---тук на българска земя!!!
Да, в Бояна са ,зад стените на резиденцията--скрити от собствения си овълчен народ!
Съветвам ги,да заминат пак за чужбина--те вече веднъж са взели това тежко решение в своя живот,което много българи се страхуват да вземат!
Няма да изброявам,колко ми е гадно ,че ние тук--ги обвиняваме в грехове,подобно на някакви ходжи! И кой знае какви средновековни догми се изтъкват тук, всеки ден----сякаш в България никой не е варил и продавал ракия,сякаш тук проституцията не  се бута в парламента ,за да бъде най-после узаконена!?
................................Хайде ,мърши,опитайте се да убиете с камъни ,тия унищожени вече жени!
.........................Аз ,обаче ви обявявам война -спрете се,засрамете се ,скрийте се и си дъвчете залъчето--него няма да ви вземе никой--толкова сухо и горчиво е,че повръщате само жлъч  и черна злоба!
...........................Народ ли !?
--Паплач,тълпа ,жадна за клади!
Няма народ тука.
Има някакво население от нещастни злобари,които ще отхапят ръката на всеки!
.....................
Е,излезте ,обявявам война на простотията и неграмотността!
Обявявам война на духовната бедност !
.............
И ,накрая,нека да се борим заради собствения си жалък живот!
Но ,не като зверове!
Огледайте се  и си изберете противника!
.............
Виновни за нашата бедност ,за нашите болни деца,за нашите мизерствуващи старци ,,,,,,,,,
Не ,не са медицинските работници ,освободени от либийския затвор!?


Тагове:   война,   Обявявам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tata - Много е жалко! Обаче наистина си ...
27.07.2007 08:29
Много е жалко! Обаче наистина си права.Народа винаги насочва негативната си енергия не към когото трябва.Винаги тъпче слабия, а няма смелостта да се изправи срещу виновниците за окаяното му положение!
цитирай
2. majkata - Ох,
27.07.2007 18:07
виждам, че днес не само аз съм се подразнила от българския синдром и се чудя на уродливата реакция на обществото!
Може би не може да се очаква нещо повече от народ управляван над 30 години от един селски хитрец.
цитирай
3. анонимен - Точно и ясно казано!Благодаря ти!
27.07.2007 20:22
Написах няколко коментара към постинга "За българските медици с гняв ,бяс(???) и погнуса!!!"Всуе!
Тъжната ми констатация,че ако останеше на българите нямаша да има "страстна седмица",а двудневка(24-"Осанна",25-"Разпни го!"не стигна до много от пишещите.Та затова предложих да ги върнем на Кадафи...Мир да има,та да се успокоят бесните...Дано им олекне тогава.
цитирай
4. tsvetankov - Народа е стадо !
29.07.2007 00:07
.... И ВСЕКИ , КОЙТО ИСКА ДА Е ЛИЧНОСТ ТРЯБВА ДА СЕ ИЗПРАВИ САМ И ДА ОТСТОЯВА ИСТИНАТА.
СВАЛЯМ ШАПКА НА СМЕЛИТЕ И ДОСТОЙНИТЕ !
цитирай
5. svoboda64 - Жестокостта ми се сломи:)
17.08.2007 14:30
Цитирам си дядо Петко Сл., защото не веднъж в нашата история стигаме до едни и същи прозрения...
Както и другото, на Никола Йонков (невапцал):
Но в бурята ще бъдем пак със теб, народе мой,
защото се обича(х)ме:)

Кратко, ясно и ... безизлазно:)
цитирай
6. buket - изровете словото
18.08.2007 01:01
Аз пък вярвам,вярвам в народа ей богу не знам защо...
Впрочем знам...

А под думата народ,аз разбирам днес всички майки и бащи...всички българи за мен са народ...
Че то братя от 'оня' народец какво остана ?

Вие сте новия народ и сте прескочили вече летвата народна...само че сега,сега просто се оглеждате.

Аз ви подканям,изровете словото !

Хайде да забравим,
кривините наши,
ново да покълне,
в пътя още прашен,

и ще се усмихне,
стихнала в умора,
да,ще се засмее,
цялата,Природа.
цитирай
7. cecobob - Битието
19.04.2008 17:17
определя съзнанието.
цитирай
8. alison - съвпадение
19.04.2008 17:59
Такъв е девиза ми в icq , защото доста по-късно го осъзнах(дълги години се въртеше в празната ми глава без особен смисъл)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alison
Категория: Други
Прочетен: 124607
Постинги: 18
Коментари: 95
Гласове: 1058
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930