Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2007 13:10 - ДНЕС ВЛЯЗОХМЕ В СЪЮЗА НА ЕВРОПА
Автор: alison Категория: Новини   
Прочетен: 1565 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 24.07.2007 16:02


      Днес съм щастлива!
Отдавна не ми се пише вече в този блог,но... днес трябва да пиша ,въпреки ,че знам--няма да бъде в "избрани".Все ми е едно това днес !Макар ,че всеки иска да бъде четен!?.Колкото хора прочетат за моите вълнения днес--толкова!
     Вълнувам се ,плаках от момента ,в който видях ...Не-- българските медицински сестри!Не!Тях много пъти през тия години съм виждала ,била съм винаги съпричастна с тяната трагична съдба...следила съм безбройните съдебни процеси,мъчителните,отчайващи очаквания ..пак на ..присъди!Нали е абсолютно ясно --аз съм Никоя --нито роднина ,нито колежка ,нито приятелка ...просто --българка ,като тях.
    Всичко ми беше втръснало --и двата полюса на "българската любов"(нали виждате как блогът се пълни с повече "българска омраза" ,отколкото любов!?И някаква необяснима завист,дори!?---За какво !?---Просто:дребни души,които виждат точно до върха на носа си!)
    ...................................................
                Ще кажа за какво се просълзих:
              Правителствения самолет със френски флаг  ,който кацна на летище София.
              Двете жени,които доведоха българските заложнчки.
              Едната от тях каза няколко думи на репортерите--комисарката...нямаше нужда от повече.
             Развълнува ме другата:Госпожа Сесилия Саркози. Тя слезе, след сестрите ,застана отстрани ,скромно--- в своята бяла блузка и черно панталонче....АБСОЛЮТНО ВЕЛИЧЕСТВЕНА.
            Камери,политици в центъра на събитията ,набързо наконтени депутати и всякакви други търсещи официални изяви парвенюта....Суета,фотоапарати;Цветя,целувки...
.....................
       Но къде отиде Сесилия Саркози?--Няма я пред камерите...Слушам от известно време как сем.Саркози били жадни за слава и утвърждаване.Сигурно!Те ще останат в историята на Нова Европа с успешно разсечения стоманен възел между Либия и България.И нека--изиграха картите си перфектно !Не им завиждайте ,щом го могат!
       Сесилия просто отиде със самолета ,прикотка либийските сатрапи,измъкна заложниците,без нито час да се помайва:"КАК!?";"АМА,МОЖЕ ЛИ!?"...и ни ги достави на софийското летище,като подарък!?
       Направи го с френски финес,достоен за една наистина велика нация!
      БРАВО,СЕСИЛИЯ!
       БРАВО ,САРКОЗИ!
...........................................
      ШЕРШЕ ЛА ФАМ!-Тя направи това ,което не направиха стотици мъже!?
      После си отлетя за Франция!
      Такива ,ми ти работи ,българи и българки!
....................................................
      А сега ,пишете ,че е еврейка ,че българските сестри са недостойни за такъв жест,злобейте ,дребни и лигави охлювчета и мажете лиги надлъж и на шир!
..................................................................................
      САМОЛЕТЪТ ПРОСТО СИ ОТЛЕТЯ ЗА ЕВРОПА!









































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Гласувай:
0



1. ideaisis - много готин пост! поздравявам те!
25.07.2007 15:50
много готин пост! поздравявам те!
цитирай
2. alison - Мерси:)))))))
26.07.2007 16:32
То всичко хубаво,ами кажи ми как имаше търпение да извъртиш целия този дълъг чаршаф!?Направо си е подвиг!
...
А модераторът ми вика :редактирай,моето момиче!?
Само, дето съм зле с компютърната техника---ама на кой му пука --мой проблем:неволята ще ме научи и тоя път...
Та,благодаря и за поздрава, и за търпението!
Късмет и здраве , пък, за теб!
цитирай
3. ideaisis - :)))
26.07.2007 18:26
това си е чиста илюстрация на полета на самолета, дето отлетял за Европа:))) много ме изкефи!!! Благодаря за пожеланията - дай Боже късмет и здраве на всички ни!
Пак поздрави за теб:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alison
Категория: Други
Прочетен: 124524
Постинги: 18
Коментари: 95
Гласове: 1058
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930