Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2007 01:04 - Бизнесът,мобилните оператори и още нещо
Автор: alison Категория: Бизнес   
Прочетен: 1323 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 29.05.2007 01:04


Преди месец мобилен оператор ,започващ с буква "М", открадна 10лв.от ваучер.След диалог с дежурен служител на фирмата ,стана ясно ,че съпругът ми е голям профан и е говорил с чужбина ,ей така ,без да се усети!Той се засрами и от яд и мъка си сдъвчи "прима" картата!
В резултат на това,цялото семейство дружно се отказа от въпросния мобилен оператор---оператори  мнооооого,казахме си ние!Ха,ха!
...........................................................
Преди две седмици,мобилен оператор ,започващ с буква"В" цяла вечер ме подтикваше да опитам "ПАК" (много пъти ,през половин час -"опитайте пак !") да изпратя един SMS до Полша...Аз не опитвах,защото имах щастието да се сетя да проверя какво е състоянието на сметката ми още след втория опит...все неуспешно ,но все таксувано!?...."добре-рекох си в 23 часа -здраве ,да е ,ще оставя нещата така"!
  Аз ги оставих,но те не ме оставиха-продължиха да ме събуждат и да ми напомнят,че" изпращането е неуспешно и опитайте пак".
Защо не си изключих телефона ли?--ами ,защото съм наивна и си мислех,че съобщението е най-после успешно заминало за адресанта и имам ответен отговор!?
Обаче,след като разбрах,че няма да спя,защото системата явно беше "зациклила"---станах от леглото,свързах се с дежурния им служител ,направих грандиозен скандал,---казах,че вече не ми пука ,ще го изпратят ли или не тоя нещастен SMS,но трябва да се засрамят и да спрат да източват парите от ваучера ми (за 3часа източиха около 5лева!) и да ме оставят спокойно да си доспя до сутринта....
...Неочаквано научих,че ТЕ НЯМАЛИ ДОГОВОРНИ ОТНОШЕНИЯ С ПОЛША.
Ами за какъв дявол тук става въпрос цяла вечер!?Нов взрив от моя страна---извинение от тяхна ...обещание,че ще ми върнат парите в ваучера!?(можело!?)...но ще ги върнат постепенно...
Върнаха ги постепенно ,чак до сутринта в девет,когато ме оставиха на мира с техните съобщения,колко пари имам вече ..лека,полека успяха да ми се реваншират....
Още съм техен клиент.Но не спирам да се чудя как вземат и как връщат пари от нищо неподозиращ,невинен ваучер!?
...........................................................................
Но, днес колежката ми изпищя,че   3 пъти си зарежда телефона ;и за 2-3 дни ---няма  никакви импулси.;..скандали в семейството,съмнение за амнезия,некадърност да борави с тениката....направо --тиха лудост!
"Чакай--казвам й аз--дай ми ги тук на мен тия !"
...Провеждам разговор(половин час чакам на тиха музика да ме свържат с някакъв център)...след кратка "схватка",отхвърлям всякакво подозрение,че съм"зелено човече от Марс"....най-после съм удостоена с проверка на случая....
"Говорили сте с чужбина."----"Категорично ,не съм!"
"Опитвали сте,може би ,без да искате ,да наберете номер в чужбина..."----"Категорично ,не ,не съм ".....
.........................
След два часа пътуваме в автобуса заедно; колежката ми получава SMS.Името не е нейното,не се отнася за нея("Роси,какво имате днес по литература?"-пита някой някого си ....)
И двете падаме от седалките.
"Откажи се --викам й аз--от тоя мобилен оператор,оператори сега мноооооого".
...............................................
Прибирам се в къщи ,но ми е гадно !
Оператори ---много.Да!
И какво от това!?
Когато пак сме си в Абсурдистан!?


Тагове:   още,   мобилните,   оператори,


Гласувай:
0



1. thundergoddess - Не съм имала чак такива порблеми, но ...
03.06.2007 19:55
Не съм имала чак такива порблеми, но наистина мобилните услуги в България не са на ниво. Майка и не ми вярваше, че в м-тел ми вземат по левче от старата карта. Като си смених номера, слава богу, спряха ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alison
Категория: Други
Прочетен: 124540
Постинги: 18
Коментари: 95
Гласове: 1058
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930